Jak kupować

Proces składania zamówienia opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych, akcesoriów do okularów oraz akcesoriów do soczewek kontaktowych wygląda następująco:

I. Należy wejść na stronę  www.okularywnecie.pl.
II.  Użytkownik wybiera interesujący go produkt poprzez kliknięcie „dodaj do koszyka same oprawy”.
III. Jeśli Klient kliknął w tym momencie „dodaj do koszyka same oprawy” , produkt jest automatycznie dodany do koszyka”. Użytkownik może kontynuować zakupy lub przejść, poprzez naciśnięcie przycisku „pokaż koszyk”, do podsumowania zamówienia, tu następuje ponowny wybór czy kontynuować zakupy czy złożyć zamówienie.
IV. Na tym etapie Użytkownik widzi nazwę, ilość wybranych produktów i koszt opłat dodatkowych, jeżeli dla danego produktu zostały one przewidziane. Następnie Użytkownik postępuje zgodnie z instrukcją wypełnienia formularza zamówienia.  Jeśli Klient chce zrealizować zamówienie, musi wybrać kraj, formę doręczenia oraz formę płatności. Poniżej znajduje się rubryka „uwagi do zamówienia” po której rozwinięciu Użytkownik może wpisać swoje uwagi. Jeśli użytkownik  posiada kod rabatowy, to może go w prowadzić w rubrykę „podaj kod rabatowy” i sprawdzić czy kod działa.

Po dokonaniu tych czynności Użytkownik klika „przejdź do kasy”.

VI. Następnie Użytkownik  decyduje czy chce się zarejestrować i stworzyć własne konto - „jestem nowym klientem”, czy złożyć zamówienie bez rejestracji „kupuję bez rejestracji”. Jeśli wcześniej był już klientem sklepu i zarejestrował się, to może się zalogować w miejscu „Jestem już klientem”.  Po czym należy wypełnić wybrany formularz podając email, imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Na dane podane  przez Użytkownika w formularzu zostanie dokonana wysyłka zakupionego towaru oraz wystawiona faktura vat. W przypadku, gdy produkt ma być wysłany na inny adres, niż podany w formularzu, należy  wypełnić formularz poniżej, który wyświetli się po zaznaczeniu „inny adres dostawy”. Użytkownik wypełnia formularz dodatkowy „adres dostawy” podając w nim dane, na jakie powinna zostać dokonana wysyłka. Dane jakie należy podać to osoba kontaktowa, adres i numer telefonu.

V.  Konieczne jest by Użytkownik potwierdził, iż zapoznał się z regulaminem sklepu.

VII. Po prawidłowym wypełnieniu formularza użytkownik klika kontynuuj.

VIII. W tym momencie wyświetla się podsumowanie zamówienia. Użytkownik powinien dokładnie sprawdzić czy wszystko wypełnione jest prawidłowo, a następnie kliknąć „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
IX. Po prawidłowym wypełnieniu formularza zamówienia i wyborze formy płatności, jeżeli Klient wybrał opcję Payu (płatność z  góry) przekierowany zostanie do systemu płatności, celem dokonania zapłaty za zakupiony towar. Na stronie systemu PayU Klient zobaczy podsumowanie zamówienia. W tym miejscu użytkownik wyraża zgodę  na dokonanie dodatkowej opłaty nieobjętej ceną towaru (koszt dostawy). W momencie gdy Klient dokonuje płatności z PayU, automatycznie następuje potwierdzenie zamówienia.

X. Po wyborze formy płatności, jeśli została wybrana inna opcja niż "płacę z PayU", Użytkownik zostanie przekierowany na stronę „podsumowanie”, na której wyświetli się komunikat: dziękujemy za zakupy w naszym sklepie”.

XI. . Na adres email podany przez Użytkownika zostaje wysłana drogą elektroniczną wiadomość e-mail potwierdzająca złożone zamówienie. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania oferty złożonej przez użytkownika. Użytkownik jest informowany drogą elektroniczną na podany adres  e-mail o statusie złożonego zamówienia
 

Proces składania zamówienia opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych z soczewkami okularowymi z mocą wygląda następująco:

 

I. Należy wejść na stronę  www.okularywnecie.pl.
II.  Użytkownik wybiera interesujący go produkt i ma do wybory: kliknięcie „dodaj do koszyka same oprawy” lub „dodaj do koszyka szkła+ oprawy”. Klient klika opcję „dodaj do koszyka szkła+ oprawy”.

 

W tym miejscu wyświetli się formularz, który należy wypełnić. Najpierw Użytkownik wybiera typ szkieł: do dali, do bliży, do biura i komputera.

Następnie wprowadza wyniki badania wzroku wypełniając rubryki: oko lewe oko prawe, PD jako jedna wartość lub PD dla każdego oko osobno.

Kolejny krok to wybór rodzaju soczewek okularowych: bezbarwne, fotochromowe, barwione. W przypadku fotochromowych i barwionych wybieramy jeszcze kolor.

Teraz należy zdecydować o grubości soczewek. Do wyboru są: podstawowa 1.5, cienka wytrzymała 1.6, bardzo cienka 1.67.

Następnie wyświetla się lista wyselekcjonowanych produktów do wyboru.

Po wybraniu soczewek Klient może wgrać plik z receptą jeśli ma takie życzenie.

Na dole wyświetla się komunikat „koniec wszystko gotowe” wraz z ceną końcową oprawy i soczewek. Jeśli Użytkownik akceptuje wybór klika „dodaj do koszyka”.
III. Produkt został automatycznie dodany do koszyka. Użytkownik może kontynuować zakupy lub przejść, poprzez naciśnięcie przycisku „pokaż koszyk”, do podsumowania zamówienia, tu następuje ponowny wybór czy kontynuować zakupy czy złożyć zamówienie.
IV. Na tym etapie Użytkownik widzi nazwę, ilość wybranych produktów i koszt opłat dodatkowych, jeżeli dla danego produktu zostały one przewidziane. Następnie Użytkownik postępuje zgodnie z instrukcją wypełnienia formularza zamówienia.  Jeśli Klient chce zrealizować zamówienie, musi wybrać kraj, formę doręczenia oraz formę płatności. Poniżej znajduje się rubryka „uwagi do zamówienia” po której rozwinięciu Użytkownik może wpisać swoje uwagi. Jeśli użytkownik  posiada kod rabatowy, to może go w prowadzić w rubrykę „podaj kod rabatowy” i sprawdzić czy kod działa.

Po dokonaniu tych czynności Użytkownik klika „przejdź do kasy”.

VI. Następnie Użytkownik  decyduje czy chce się zarejestrować i stworzyć własne konto - „jestem nowym klientem”, czy złożyć zamówienie bez rejestracji „kupuję bez rejestracji”. Jeśli wcześniej był już klientem sklepu i zarejestrował się, to może się zalogować w miejscu „Jestem już klientem”.  Po czym należy wypełnić wybrany formularz podając email, imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Na dane podane  przez Użytkownika w formularzu zostanie dokonana wysyłka zakupionego towaru oraz wystawiona faktura vat. W przypadku, gdy produkt ma być wysłany na inny adres, niż podany w formularzu, należy  wypełnić formularz poniżej, który wyświetli się po zaznaczeniu „inny adres dostawy”. Użytkownik wypełnia formularz dodatkowy „adres dostawy” podając w nim dane, na jakie powinna zostać dokonana wysyłka. Dane jakie należy podać to osoba kontaktowa, adres i numer telefonu.

V.  Konieczne jest by Użytkownik potwierdził, iż zapoznał się z regulaminem sklepu.

VII. Po prawidłowym wypełnieniu formularza użytkownik klika kontynuuj.

VIII. W tym momencie wyświetla się podsumowanie zamówienia. Użytkownik powinien dokładnie sprawdzić czy wszystko wypełnione jest prawidłowo, a następnie kliknąć „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
IX. Po prawidłowym wypełnieniu formularza zamówienia i wyborze formy płatności, jeżeli Klient wybrał opcję Payu (płatność z  góry) przekierowany zostanie do systemu płatności, celem dokonania zapłaty za zakupiony towar. Na stronie systemu PayU Klient zobaczy podsumowanie zamówienia. W tym miejscu użytkownik wyraża zgodę  na dokonanie dodatkowej opłaty nieobjętej ceną towaru (koszt dostawy). W momencie gdy Klient dokonuje płatności z PayU, automatycznie następuje potwierdzenie zamówienia.

X. Po wyborze formy płatności, jeśli została wybrana inna opcja niż "płacę z PayU", Użytkownik zostanie przekierowany na stronę „podsumowanie”, na której wyświetli się komunikat: dziękujemy za zakupy w naszym sklepie”.

XI. . Na adres email podany przez Użytkownika zostaje wysłana drogą elektroniczną wiadomość e-mail potwierdzająca złożone zamówienie. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania oferty złożonej przez użytkownika. Użytkownik jest informowany drogą elektroniczną na podany adres  e-mail o statusie złożonego zamówienia
 

Proces składania zamówienia  na soczewki kontaktowe wygląda następująco:

I. Należy wejść na stronę  www.okularywnecie.pl.
II.  Użytkownik wybiera interesujący go produkt poprzez kliknięcie ikony z tym produktem.
III. Klientowi zostaną wyświetlone szczegółowe dane o produkcie. Po prawej stronie znajduje się formularz, który należy wypełnić:

Należy wybrać wszystkie dostępne parametry, w zależności od typu soczewek:

Najpierw zaznaczamy czy wada wzroku jest na obu oczach taka sama, czy wada wzroku jest na obu oczach inna, następnie:
-  moc sferyczną
-  moc cylindryczną (w przypadku soczewek astygmatycznych)
- oś (w przypadku soczewek astygmatycznych)
- kolor (dotyczy soczewek kolorowych)

-addycja (w przypadku soczewek progresywnych)

Kiedy uzupełnimy wszystkie dane klikamy „dodaj do koszyka” , produkt jest automatycznie dodany do koszyka”. Użytkownik może kontynuować zakupy lub przejść, poprzez naciśnięcie przycisku „pokaż koszyk”, do podsumowania zamówienia, tu następuje ponowny wybór czy kontynuować zakupy czy złożyć zamówienie.
IV. Na tym etapie Użytkownik widzi nazwę, ilość wybranych produktów i koszt opłat dodatkowych, jeżeli dla danego produktu zostały one przewidziane. Następnie Użytkownik postępuje zgodnie z instrukcją wypełnienia formularza zamówienia.  Jeśli Klient chce zrealizować zamówienie, musi wybrać kraj, formę doręczenia oraz formę płatności. Poniżej znajduje się rubryka „uwagi do zamówienia” po której rozwinięciu Użytkownik może wpisać swoje uwagi. Jeśli użytkownik  posiada kod rabatowy, to może go w prowadzić w rubrykę „podaj kod rabatowy” i sprawdzić czy kod działa.

Po dokonaniu tych czynności Użytkownik klika „przejdź do kasy”.

VI. Następnie Użytkownik  decyduje czy chce się zarejestrować i stworzyć własne konto - „jestem nowym klientem”, czy złożyć zamówienie bez rejestracji „kupuję bez rejestracji”. Jeśli wcześniej był już klientem sklepu i zarejestrował się, to może się zalogować w miejscu „Jestem już klientem”.  Po czym należy wypełnić wybrany formularz podając email, imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Na dane podane  przez Użytkownika w formularzu zostanie dokonana wysyłka zakupionego towaru oraz wystawiona faktura vat. W przypadku, gdy produkt ma być wysłany na inny adres, niż podany w formularzu, należy  wypełnić formularz poniżej, który wyświetli się po zaznaczeniu „inny adres dostawy”. Użytkownik wypełnia formularz dodatkowy „adres dostawy” podając w nim dane, na jakie powinna zostać dokonana wysyłka. Dane jakie należy podać to osoba kontaktowa, adres i numer telefonu.

V.  Konieczne jest by Użytkownik potwierdził, iż zapoznał się z regulaminem sklepu.

VII. Po prawidłowym wypełnieniu formularza użytkownik klika kontynuuj.

VIII. W tym momencie wyświetla się podsumowanie zamówienia. Użytkownik powinien dokładnie sprawdzić czy wszystko wypełnione jest prawidłowo, a następnie kliknąć „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
IX. Po prawidłowym wypełnieniu formularza zamówienia i wyborze formy płatności, jeżeli Klient wybrał opcję Payu (płatność z  góry) przekierowany zostanie do systemu płatności, celem dokonania zapłaty za zakupiony towar. Na stronie systemu PayU Klient zobaczy podsumowanie zamówienia. W tym miejscu użytkownik wyraża zgodę  na dokonanie dodatkowej opłaty nieobjętej ceną towaru (koszt dostawy). W momencie gdy Klient dokonuje płatności z PayU, automatycznie następuje potwierdzenie zamówienia.

X. Po wyborze formy płatności, jeśli została wybrana inna opcja niż "płacę z PayU", Użytkownik zostanie przekierowany na stronę „podsumowanie”, na której wyświetli się komunikat: dziękujemy za zakupy w naszym sklepie”.

XI. . Na adres email podany przez Użytkownika zostaje wysłana drogą elektroniczną wiadomość e-mail potwierdzająca złożone zamówienie. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania oferty złożonej przez użytkownika. Użytkownik jest informowany drogą elektroniczną na podany adres  e-mail o statusie złożonego zamówienia.